MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990

3-082

€ 30,00 incl. btw

206 Pagina's, 400 Kleurenafbeeldingen, A4 Formaat, Harde kaft, Duitstalig, 2022, Gerald Sandrieser

Meer details

Dit product is niet meer op voorraad

Vergelijken
Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op LinkedIn
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990
MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990 MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990

MAN - Frontlenker mit F7/F8 Kabine 1967-1990

Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg AG (MAN), waarvan de oorsprong teruggaat tot 1840, werd niet alleen over de hele wereld bekend vanwege zijn betrouwbare korte neus en "mollige" vrachtwagens. De zware generatie met frontbediening met de moderne F7-bestuurderscabine, geïntroduceerd in 1967, kreeg al snel grote bekendheid dankzij de robuuste constructie.

Dit boek beschrijft alle ontwikkelingsstappen van de twee-, drie- en vierassige voertuigen, van de samenwerking met Saviem tot de D 24-motor- en as-samenwerking met Daimler-Benz en MAN resonantieladen tot het afwijken van de merktypische M verbrandingsproces. Er zijn ook berichten over de middelzware cabinevoertuigen met aangepaste cabines, maar ook over zware tractoren en dumptrucks met de F7/F8-cabines, die zelfs aan het einde van de serieproductie niet ouderwets lijken. MAN rustte deze voertuigen met voorwielaandrijving uit met vijf-, zes-, acht- of tiencilinder dieselmotoren, afhankelijk van het model. Een belangrijk keerpunt in de geschiedenis van MAN – tegenwoordig maakt het bedrijf deel uit van de VW-groep

Gerelateerde producten

Categorieën

Succesvol toegevoegd aan vergelijken